6 Ocak 2013 Pazar

İşimiz Bu !

Arkadaşlar tekrardan merhabalar. Öncelikle biraz geç de olsa yeni yılınızı kutlarım. Arkamızda koskocaman eski bir yılı geride bıraktık. Umarım önümüzde ki bütün yıllar eskiye nazaran daha güzel ve daha özel olur. Yeni yılda değer verdiğiniz kişiler için benim tavsiyelerimi dinleyerek bazı arkadaşlarımız Takı hediye si almışlar. Onlara çok teşekkür ederim çünkü bana hak verdiler. Biz tavsiyelerimizi satış yapmak yada reklam amaçlı değil sizlere yardımcı olmak için yapıyoruz.


Zaten bizim işimiz Takı tasarlamaktır. Yaptığımız modellerin reklamını yapmak yada satmak için uğraşmak diğil. Söylediğimiz gibi bizim İşimiz Bu arkadaşlar sizlere yardımcı olmak. Benim ise sizlerden istediğim çok az şey var. Aslında tek bir şey istiyorum. Yorumlarınızı. Evet aradaşlar hala daha benim tavsiyelerime yorum yapmaktan çekiniyorsunuz nedenini gerçekten de çok merak ediyorum benim sizlerin değerlendirmelerinize çok ihtiyacım var.

Lütfen üşenmeyin yada çekinmeyin sadece değerlendirmelerinizi merak ediyorum arkadaşlar. Şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum. Umarım harika bir gün geçirirsiniz. İyi dileklerim sizlerle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder